reklama

Veľký brat

Musím každého sklamať, ale nie! Nebude to o najnovšom objave našich televízií.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Žijem v troška čudnej krajine, ale už som si zvykla, že na poštu chodím do potravín (pričom hlavná pošta je bližšie), na prechode autá zastávajú (občas aj mimo neho), opiť sa dá len po nájdení toho správneho obchodu a všetko obsahuje kilogramy soli. Strašne sa bazíruje na vlastnení tunajšieho osobného čísla, dôvody sa vyplavujú pomaly.Len ma prekvapilo, keď mi telekomunikácie s radosťou napísali, že zavedú čo chcem, lebo som "schopná im platiť". Prešla som previerkou, mám sa tešiť z ich služieb. Po vyprchaní radosti mi geniálny systém nechtiac ozrejmil kolega neobčan ako ja. Stačí totiž to ich osobné číslo, aby si v predajni pri kúpe na splátky mohli preveriť finančnú situáciu klienta. Za pár minút celý šťastný vychádzal s notebookom. Je to samozrejme rýchle, pohodlné, úžasné, ale radšej neprosím.Kolega je samozrejme šťastný so splátkovým kalendárom a nenapadne ho riešiť, že predavač v elektre o ňom na chvíľu vedel všetko. Ale doma nemajú ani rodné čísla, takže nemá o čom.Sladká to nevedomosť.Ešte pár rokov a budú tu obojky, alebo mikročipy? Alebo stačí čiarkový kód v podobe tetovania? Teraz nosia svoje životy v elektronickej instatnej forme, čo bude neskôr?Už len, čakať, kedy táto vymoženosť bude dostupná aj doma...

Annamária Vilinská

Annamária Vilinská

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pichľavý ježko "mačkomil" v studenej krajine Zoznam autorových rubrík:  Hej!SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu